معرفی 10 تا از بهترین مارک های رنگ مو متناسب با رنگ پوست و رنگ چشم {در سال 2021}

ما بهترین مارک های رنگ مو را به شما معرفی می کنیم تا رنگ های مختلف را روی سر خود امتحان کنید ، اما شما از مواد شیمیایی و آسیب آنها می ترسید و این باعث می شود که رنگ موهای شما محدود شود. بنابراین باید به دنبال محصولاتی باشید که گیاهی و کاملاً ارگانیک باشند. و با پوست خود سازگار باشید برای اطلاعات در مورد محصولات ارگانیک ، با ما همراه باشید.

معرفی 10 تا از بهترین مارکهای رنگ مو

رنگ مو ارگانیک چیست؟

منظور از رنگ آلی ، رنگی است که مواد پایه آن کاملاً گیاهی باشد و مواد شیمیایی بسیار کمی در آن وجود داشته یا فاقد مواد شیمیایی باشد ، چنین رنگهایی با روشهای طبیعی و مواد گیاهی بدست می آیند.

آیا رنگ مو کاملاً ارگانیک وجود دارد؟

هیچ مارک رنگ مو کاملاً و 100٪ ارگانیک نیست ، در حالی که اکنون هر مارکی ادعا می کند که کاملاً از مواد رنگی گیاهی و ارگانیک برای رنگ مو استفاده می کند. هر رنگ مو دارای مقدار کمی مواد شیمیایی مصنوعی است که در رنگ مورد نیاز است. موهای شما این مواد شیمیایی تا حدودی به روشن شدن رنگ مو کمک می کند.

افرادی هستند که از حنا برای رنگ مو استفاده می کنند و معتقدند که حنا کاملاً گیاهی است اما نمی توان از این رنگ برای پوشاندن موهای سفید استفاده کرد و نمک های موجود در حنا باعث خشک شدن مو و شکنندگی آن می شود و باعث آسیب شدید مو می شود. حاوی مقادیر کمی مواد شیمیایی است که بر PH مو تأثیر می گذارد. هنگام انتخاب رنگ مو ، باید مراقب باشید که رنگ مو حاوی آمونیاک نباشد ، زیرا آمونیاک برای مو بسیار مضر است و کاملاً غیر طبیعی است.


 رنگ موهای بدون آمونیاک چگونه است؟

 رنگ موی دائمی پلت

 

 رنگ موی دائمی پلت

 

کیت رنگ مو با نام تجاری "Palette" از سری "Intensive" برای خانم ها مناسب است. رنگ های تیره ، به ویژه قهوه ای ، رنگ هایی است که با اکثر رنگ های پوست سازگار است و تیره یا روشن بودن رنگ پوست مهم نیست. همچنین مطابقت آرایش با رنگ موهای تیره بسیار راحت تر از رنگ های روشن یا خاص است. مدل Medium Brown می تواند زیبایی زیادی به چهره شما ببخشد. داخل کیت رنگ پلت ، یک لوله 50 میلی لیتری رنگ ، یک اکسیدان شماره 2 یا 9٪ ، یک ماسک موی 10 میلی لیتری و یک جفت دستکش پلاستیکی بی رنگ برای مراقبت از پوست دست وجود دارد.



رنگ موی دائمی ناتورتینت

 

رنگ موی دائمی موهای Naturtint

این رنگ طبیعی مو از مواد گیاهی ساخته شده است. کسانی که یک رنگ طبیعی و سالم برای موهای خود می خواهند از این رنگ مو استفاده می کنند. این رنگ بیرونی باعث تغذیه و درخشندگی موهای شما می شود. این مارک در 29 طیف رنگی و رنگی موجود است. به روش های مختلفی ارائه می شود. از مزایای این رنگ مو می توان به آمونیاک ، پوشش کامل خاکستری مو ، رنگ آمیزی سریع و درخشش مو ، ماندگاری رنگ مو و از معایب آن آسیب و حساسیت به پوست اشاره کرد. این یکی از 10 مارک برتر رنگ مو است.



رنگ موی طبیعی و دائمی tints of nature

رنگ موی طبیعی و دائمی tints of nature

این مارک رنگ مو فرمولاسیون منحصر به فردی دارد که کاملاً موهای شما را تغذیه می کند و موهای خاکستری را کاملاً می پوشاند. نتایج استفاده از این رنگ موها بسیار مثبت و راضی کننده بوده است. مواد به کار رفته در این مارک سریع تغییر رنگ می دهند. مو با طیف زیبایی از زیبایی . یکی از مزایای این رنگ موی بدون آمونیاک ، آزمایش رنگ موی آلرژی به پوست ، پوشش کامل موهای خاکستری است. یکی از اشکالات آن در دسترس نبودن این برند است.




رنگ موی Matrix SoColor

رنگ موی Matrix SoColor

بسیاری از آرایشگران حرفه ای به این مارک ماتریکس علاقه مند هستند ، زیرا دارای رنگ مو ، رنگ و درخشش متنوعی است. این مارک رنگ مو 100٪ خاکستری را پوشش می دهد. این رنگ مو همچنین دارای یک شامپوی روشن است. معرفی مارک های برتر رنگ مو




رنگ مو ی گیاهی طبیعی  Logona

 

رنگ مو ی گیاهی طبیعی  Logona

این رنگ مو برای تمام رنگ های مو ، از تیره تا روشن استفاده می شود. این مارک رنگ مو از ترکیبی از حنا و گیاهان طبیعی پوست گردو و صدف ساخته شده است. مارک رنگ مو Logona 100٪ گیاه خالص و تمام کت خاکستری تولید شده است رشته ها ، موها را تغذیه کرده و رشد می دهد و باعث شادابی و سلامتی آنها می شود. فواید آن باعث می شود که موها حجیم و شاداب باشند و بر اساس عصاره های گیاهی موها را براق و براق می کنند.

 



رنگ مو نیو پرستیژ کالر ایرانی

رنگ مو پرستیژ ایرانی Prestige Hair Color

این مارک یک برند جدید ایرانی است و با استفاده از بهترین مواد و تکنولوژی روز دنیا ، کمترین آسیب را به موهای شما وارد می کند رنگ موی پرستیژ حاوی روغن آرگان است و از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می کند و به درخشش و درخشندگی می بخشد. این یک چیز خاص است آمونیاک استفاده شده بسیار کم است. بنابراین آسیب مو را کاهش می دهد.

این رنگ مو دارای 10 تن رنگ است ، بنابراین انتخاب زیادی برای شما وجود دارد و طرفداران زیادی دارد. رنگ مو پرستیژ حاوی روغن آرگان و ویتامین C است. علاوه بر این ، کراتین موجود در رنگ مو باعث لطافت و لطافت مو می شود. از ویژگی های مهم این رنگ مو این است که به طور کامل موهای خاکستری را می پوشاند و اثر محافظتی در برابر نور خورشید دارد.

ویژگی های این محصول

  • دارای مولتی ویتامین و نرم کننده
  • حاوی ویتامین c
  • دارای نرم کننده کراتینه و پروتئینه
  • ماندگاری و دوام طولانی
  • پوشانندگی کامل موهای سفید
  • حفظ درخشندگی و شفافیت مو
  • حاوی رنگدانه های کافی با غلظت بالا ، دوام طولانی مدت






رنگ موی آنیکا

رنگ موی آنیکا

یکی از بهترین مارک های رنگ مو ، رنگ مو آنیکا است که توسط بسیاری از خانم ها مورد توجه قرار گرفته و حاوی مواد طراوت و مولتی ویتامین است و از مو محافظت می کند. این برند بسته بندی کاملی دارد که شامل رنگ مو 50 میلی لیتر و اکسید کننده 75 میلی لیتر و همچنین دستکش و کلاه های رنگارنگ از سری Pro Creatine و رنگ موی آنیکا می باشد.

تمام محصولات آنیکا ، از جمله شامپو ، کرم مغذی و کرم بازسازی کننده ، حاوی روغن آرگان هستند. پس از استفاده از رنگ و شستشوی کامل موهای خود ، می توانید از کرم بازسازی کننده آنیکا استفاده کنید ، که برای تغذیه مو لازم است.



رنگ موی مارال

رنگ موی مارال Maral Hair Color


این مارک ایرانی یک رنگ موی طبیعی است که طرفداران بسیاری دارد. رنگ مو مارال به موهای شما وضوح و درخشندگی می بخشد. این اثر محافظتی بر روی موهای شما دارد. در مواد این رنگ مو ، از سیلیکون برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می شود. موها را براق و براق می کند.

به دلیل طبیعی بودن این رنگ مو ، هیچ تفاوتی با موهای طبیعی ندارد. رنگ مو مارال حاوی روغن بادام و ویتامین C است که از شکنندگی و خشکی مو جلوگیری می کند و از آن در برابر آسیب مو محافظت می کند. دارای پوشش قوی ، مو کاملاً خاکستری را می پوشاند و طول عمر بالایی دارد. دارای طیف های رنگی متناسب با سلیقه های مختلف است.





رنگ موی گانسا GANECA

رنگ موی گانسا GANECA Hair Color

رنگ مو گانسا توسط شرکت اسپانیایی کار آسا تولید می شود و یک مارک ایرانی است که به دلیل کیفیت خود توانسته اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کند. مواد اولیه این رنگ مو توسط کشورهای اروپایی تهیه شده و با آزمایش متخصصان ایرانی در ایران تولید می شود. رنگ مو گانسا با لوله هایی در حجم 100 میلی لیتر و در تنوع بسیار زیاد رنگ تولید می شود. افرادی که دارای انواع موهای تیره تا روشن هستند می توانند از این رنگ مو استفاده کنند. رنگ مو گانسا حاوی جوانه گندم ، ویتامین C ، آلوئه ورا ، کراتین و روغن کنجد است که از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری کرده و از آن محافظت می کند.




رنگ موی دوماسی Domacy

رنگ موی دوماسی Domacy

یکی از بهترین مارک های رنگ مو رنگ موی Dumasi است ، یکی از ویژگی های مهم این برند پوشش بسیار بالای آن است. برای افرادی که سخت کار می کنند مناسب است. مواد اولیه آن توسط یک شرکت فرانسوی تولید می شود ، بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار است.رنگ موی Dumasi حاوی 3 نوع روغن نارگیل ، بادام و زیتون است و از مو در برابر آسیب جدی محافظت می کند و طراوت و طراوت را به مو برمی گرداند. کاتالوگ رنگ مو Dumasi دارای تنوع زیادی از رنگ موهای موی Dumasi با حجم لوله 120 میلی لیتری مناسب برای خانمها و آقایان تولید شده است.



انواع رنگ مو

10از بهترین مارک های رنگ مو ، رنگ ها به دو دسته تقسیم می شوند:

 رنگ مو به دو نوع دائمی و موقت تقسیم می شود. رنگ موهای موقت در انواع مختلف به صورت شامپو ، محلول ، اسپری و پودر تولید می شود. این رنگ موها پس از شستشو از بین می روند ، هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد ، ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت. دسته دوم رنگ موی دائمی است ، این رنگ مو به تارهای مو نفوذ می کند و برای همیشه ماندگار می شود و با شستشو از بین نمی رود ، بنابراین آنها همچنین پرکاربردترین محصولات هستند.





چه رنگ مویی برای پوست و چشم شما مناسب است؟


انتخاب رنگ موی مناسب تأثیر زیادی در زیبایی و جوان به نظر رسیدن شما دارد - و این در صورتی است که رنگ مویی متناسب با پوست و موی خود انتخاب کنید ، زیرا در غیر این صورت صورت شما رنگ پریده و پیر به نظر می رسد. یک رنگ مو برای انواع مختلف آن متفاوت است پوست سبز و سفید.


 

اگر پوست سبزی دارید

کسانی که پوست سبز دارند باید رنگ موهای گرم مانند عسل ، کارامل ، شکلات ، قهوه ای تیره را انتخاب کنند ، این باعث می شود افراد با پوست تیره شاداب و جوانتر به نظر برسند.



اگر پوست سفید دارید

افرادی که پوست سفید دارند باید رنگ هایی با رنگ روشن مانند طلای روشن ، شراب ، قهوه ای روشن ، نسکافه را انتخاب کنند که باعث شادابی و شادابی چهره می شود.





رنگ مو باید بر اساس رنگ چشم شما انتخاب شود.

اگر چشمان قهوه ای دارید

برای افرادی که چشمهایشان قهوه ای یا قهوه ای تیره است ، باید رنگ های گرم مانند بلوط ، فندق ، عسلی و قهوه ای انتخاب شود.



اگر چشمان رنگی دارید:

افرادی که چشمان رنگی دارند ، مانند خاکستری و آبی ، باید رنگ های روشن را انتخاب کنند. مانند بلوند یخی ، طلای روشن ، کاراملی و قهوه ای روشن

انتخاب مناسب در این رنگ ها چهره ای جذاب و زیبا به شما می بخشد.



چگونه رنگ پوست خود را تشخیص دهیم؟

برای دانستن رنگ پوست خود باید در معرض آفتاب و نور طبیعی باشید. دست خود را در معرض آفتاب قرار دهید ، اگر رگهای دست شما بنفش یا آبی است ، پوست شما سرد است. اما اگر رگ های دستان شما در زیر آفتاب سبز است ، به این معنی است که پوست شما گرم است و اگر هیچ یک از این رنگ ها وجود نداشت و ترکیبی از این رنگ ها بود ، باید خوشحال باشید زیرا پوست شما خنثی است و همه سایه های رنگ مناسب پوست شما

رنگ های گرم و تیره مناسب برای افرادی که پوست گرم دارند. شامل قهوه ای تیره ، سیاه ، کاکائو و موکا است.

و اگر پوست شما سرد و دارای رگه های آبی است ، بهترین رنگ مو برای پوست شما شامل: بلوند روشن ، طلایی و کاراملی است.

اگر پوست خنثی دارید ، بهترین رنگ برای شما شامل بلوند عسلی ، بلوند کارامل ، بلوند زیتونی است.



خلاصه و نکات پایان

مو حاوی رنگدانه های فولیکول مو است که حاوی دو نوع ملانین است: eumelanin و pheomelanin

اگر فرد مقدار زیادی مومئین ایوملانین داشته باشد ، رنگ مو تیره تر و اگر کم باشد ، مو روشن تر است. سطح ملانین در فرد با گذشت زمان تغییر می کند. رنگ مو قومی است و با افزایش سن سفید می شود.فوملانین ملانین باعث قرمزی و نارنجی مو می شود که در بعضی افراد وجود دارد.




https://cutt.ly/AR3KmAS


نکاتی کاربردی درمورد اصلاح صورت آقایان

برای مطالعه به (00:01:42) زمان نیاز دارید


یکی از اصلی‌ترین نکات برای اینکه به راحتی صورتتان را اصلاح کنید، این است که کاملا ریش و پوست زیر آن مرطوب باشد. موهای صورت تا 30% حجمشان، رطوبت را در خود نگه می‌دارند. با اینکار استحکام موها کمتر شده و راحت‌تر از پوست جدا می‌شوند.

 

عموما آقایان رفتن به حمام را به پس از اصلاح موکول می‌کنند، درحالیکه دوش گرفتن قبل از اصلاح صورت، کار شما را بسیار راحت‌تر کرده و پوستتان آسیبی نمی‌بیند.

 

1. اگر دوش گرفتن خیلی برایتان سخت است، یک حوله را به آب گرم آغشته کرده و برای 2 دقیقه روی صورتتان قرار دهید. آرایشگرهای حرفه‌ای، قبل از اصلاح صورت مشتریان خود، دقیقا از همین روش استفاده می‌کنند.

  

2. از کرم اصلاحی استفاده کنید که حاوی مقادیر زیادی لوبریکانت باشد. بهترین کرم‌های اصلاح، دقیقا به حالت کرمی هستند، نه فوم. شاید استفاده از فوم به نظرتان راحت‌تر یا هیجان انگیزتر باشد، اما هرگز به اندازه کرم ریشه مو و پوستتان را نرم نخواهد کرد.


هرچقدر کرم بهتری داشته باشید، ریشتان راحت‌تر اصلاح شده و در نتیجه تیغتان عمر طولانی‌تری خواهد داشت. کسانی که دایما از کند شدن سریع تیغ‌های اصلاح ناراضی هستند، عموما از کرم کمی استفاده کرده و تیغ را با موی خشک تماس می‌دهند.

 

اجازه دهید کرم اصلاح حداقل برای یک دقیقه روی صورتتان بماند، سپس اصلاح را شروع کنید.

 

3. یکی از بهترین ابزارهایی که به شما در یک اصلاح عالی کمک می‌کند، برس اصلاح است. این برس، موهای صورتتان را کاملا از سطح پوست جدا می‌کند، در نتیجه خیلی راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را با تیغ بتراشید.

 

در ضمن، وقتی با برس کرم اصلاح را روی صورتتان پخش می‌کنید، کرم کاملا به ریشه مو و صورتتان نفوذ کرده و موها را نرم می‌کند.

 

برس اصلاح در عین حال سلول‌های مرده را نیز از روی پوستتان جدا می‌کند که این خود موجب حرکت راحت‌تر تیغ روی پوست و در نتیجه جلوگیری از زخم و ایجاد جوش می‌شود.

 

با برس، کرم اصلاح را به صورت دورانی روی صورت پخش کنید.

 

4. همیشه از تیغ مرغوب استفاده کنید. به این دقت کنید که در فرایند اصلاح صورت، شما علاوه بر تراشیدن ریش‌ها، دو لایه از سطح خارجی پوستتان را نیز جدا می‌کنید. تیغ کند و نامناسب، پوستتان را خراشیده و باعث ایجاد زخم و جوش می‌شود.

 

با توجه به ضخامت ریشتان، توصیه می‌کنیم پس از 5 تا 10 بار استفاده، تیغ را تعویض کنید.

 

قبل از هربار استفاده و همین‌طور هنگام اصلاح، تیغ را زیر آب گرم قرار دهید تا کرم و مواد اضافی به خوبی از سطح آن پاک شود. 


منبع: بیتوته